Правила повернення та обміну товарів
Правила повернення та обміну товарів
Компанія Тепловік керується Законом України «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.
Згідно із Законом, компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Товари належної якості, що підлягають поверненню та обміну, можуть бути повернуті протягом 14 днів з моменту отримання покупцем, якщо дотримано таких умов:
- Товар не був у використанні і не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, плям тощо).
- Товар повністю укомплектований і збережена оригінальна фабрична упаковка.
- Збережено всі ярлики, заводське маркування та документація, якщо така додавалася.
- Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Процедура повернення
- Зв'язок з менеджером: Для оформлення повернення зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном або надішліть запит через електронну пошту.
- Надання документів: При поверненні товару необхідно надати чек або інший документ, що підтверджує покупку.
- Перевірка товару: Повернення товару здійснюється після його перевірки на відповідність вищевказаним умовам.
- Повернення грошових коштів: Грошові кошти будуть повернуті протягом 7 робочих днів з моменту отримання та перевірки товару.
Контактна інформація
Для отримання додаткової інформації та консультацій щодо повернення товарів, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном +38050 060 92 22 або напишіть на Viber